De første uger

Når man skal starte i en daginstitution er det vigtigt, at man føler sig tryg og godt taget imod. Vi går meget op i at lære jer og jeres barn at kende.

Når man har sagt ja tak til en plads i Marienlyst, vil man blive kontaktet af institutionen og blive tilbudt en opstartssamtale.

Her vil vi starte processen med at lære hinanden at kende samt få forventnings afstemt. Vi vil rigtig gerne høre lidt om jeres barns vaner, rutiner og udvikling, dette med henblik på at sikre en god opstart for jer og jeres barn.

Vi har udarbejdet diverse dokumenter som kan give jer et indblik i vores pædagogiske arbejde samt også give jer almindelig praktisk viden.

I er velkomne til at besøge institutionen og få en rundvisning.

Ring til daglig konstitueret leder Henriette D. de la Cour på 72599602 og aftal et tidspunkt, så vil vi med glæde vise Jer rundt.

tårn